DIAGNOSTYKA KOMPUTEROWA

Diagnostyka komputerowa

OBSŁUGUJEMY POJAZDY WSZYSTKICH ZNANYCH MAREK NA RYNKU

Nasza firma jest wyposażona w urządzenia diagnostyczne, które pozwalają diagnozować samochody wszystkich znanych producentów. Współpracujemy z największymi firmami diagnostycznymi.Bierzemy udział w szkoleniach dotyczących wdrażania najnowocześniejszych technologii, które są związane z elektronicznymi układami.

FSA 740 BOSCH

FSA 740 firmy Bosch to uniwersalny system diagnostyczny, który posiada innowacyjny test czujników

Maszyna zapewnia szybką i wiarygodną lokalizację usterek. W związku ze stałymwzrostem udziału elektrycznych i elektronicznych komponentów w samochodach, przed warsztatami stanęły nowe, wyższe wymagania. Efektywna lokalizacja usterek ma olbrzymie znaczenie dla warsztatu pod względem jakościowym i ekonomicznym. Ze względu na to powstała nowa generacja diagnoskopów silnikowych firmy Bosch, która zapewnia nowoczesną platformę diagnostyczną.

Generator sygnałów: nowość występująca tylko w FSA Boscha. Daje możliwość sprawdzania czujników, a także ich przewody i złącza. Wszystko to bez potrzeby wymontowania z pojazdu.

Badanie podzespołów: aby precyzyjnie zlokalizować usterki , firma Bosch wprowadziła w FSA efektywny program testowy „Badanie podzespołów”. Program testowy uwzględnia to, że cała technika pomiarowa oraz sposób pokazania na ekranie są dobierane do wybranego podzespołu. Ze względu na to, że nie trzeba tego podzespołu wymontowywać to można unikać kosztownej wymiany danego podzespołu, który w rzeczywistości może być sprawny.

 

 

FSA 740 BOSCH

KTS 530 – uniwersalny moduł, który pozwala na kompleksową diagnozę sterowników oraz posiada zintegrowany multimetr jednokanałowy co zdecydowanie pomaga w wyszukiwaniu usterek.

Urządzenie KTS 530 wspomagane przez oprogramowanie ESI (tronic) posiada następujące funkcje:

Przeprowadzania diagnozy sterowników, na podstawie.
– odczytu pamięci usterek
– adaptacja (kasowanie inspekcji ,aktywacja ukrytych funkcji sterowników)
– logowanie
– kasowanie pamięci błędów
– określenia wartości rzeczywistych
– załączania nastawników
– kodowanie (zmienia parametry urządzeń np. język w zegarach)
– wykorzystanie specyficznych funkcji

Funkcje multimetru
– pomiary napięcia
– pomiary rezystancji
– pomiary natężenia prądu

TECH 2 OPEL

Urządzenie diagnostyczne TECH 2 jest testerem wyprodukowanym przez amerykańską firmę Vetronics.
Służy do diagnostyki układów elektronicznych samochodów firmy GM oraz marek pokrewnych.

Po użyciu odpowiedniego oprogramowanie można go wykorzystać w diagnozie pojazdów koncernu GM wyprodukowanych na rodzimy rynek amerykański:

    • Suzuki
    • Saab
    • Opel / Vauxhall

Egzemplarz TECH 2 jest zaopatrzony w moduł CANDI, który służy jako dodatkowy interfejs pomiędzy testerem a złączem diagnostycznym. Moduł łączy się w szereg z kablem diagnostyczny. CANDI jest niezbędny także w diagnostyce modeli Opla (Astra H) oraz najnowszych modeli GM a także Saaba.

 

G-SCAN

G-SCAN jest uniwersalnym testerem diagnostycznym, przeznaczonym do diagnostyki pojazdów japońskich i koreańskich, przy czym posiada możliwość diagnostyki aut europejskich i amerykańskich.

Podstawowe funkcje testera:

  • kodowanie wariantów
  • odczyt i kasowanie błędów
  • regeneracja filtra DPF
  • podgląd wartości rzeczywistych
  • kasowanie inspekcji
  • aktywacja komponentów
  • kodowanie
  • obsługa hamulców elektrycznych

VCM IDS FORD & JAGUAR

Ford IDS (IntegratedDiagnostic System) to system diagnostyczny o charakterze modułowym. Wykorzystywany jestdo diagnostyki samochodów marki Ford. Posiada autoryzację Forda i może być używany w ASO Forda.

System ma stabilne, zintegrowane oraz niezawodne komponenty diagnostyczne. Charakteryzuje się również nowoczesnym oprogramowaniemdiagnostycznym.

Moduł VCM może  komunikować system ze wszystkimi modułami pojazdu. Komunikacja odbywa się za pomocą złącza diagnostycznego samochodu.

 

Funkcje urządzenia i jego możliwości :

  • adaptacja (kasowanie inspekcji ,aktywacja ukrytych funkcji sterowników)
  • logowanie
  • kasowanie pamięci błędów
  • odczyt pamięci usterek
  • określenia wartości rzeczywistych
  • załączania nastawników
  • wykorzystanie specyficznych funkcji

 

 

VCDS

Jest zaawansowanym technicznie interfacem. W połączeniu z oprogramowaniem VCDS dorównuje możliwościom testerów diagnostycznych używanych w ASO. Pozwala na komputerową diagnostykę pojazdów VW, AUDI, SEAT, SKODA, z lat 1990-2013.

MERCEDES STAR DIAGNOSIS TOOL

Mercedes Star Diagnosis jest urządzeniem przeznaczonym do kompleksowej diagnostyki wszelakich modeli Mercedesa – od starych samochodów osobowych (W123, W 124, W140),  poprzez pojazdy dostawcze (W903, W905, W906), autobusy, maszyny i urządzenia rolnicze, maszyny budowlane, aż po najnowsze ciężarówki i ciągniki siodłowe (Actros, Atego, Axor) a także najnowsze osobówki jak w204, w207, w212

  • Odczyt kodów Błędów
  • Adaptacje
  • Kasowanie kodów błedów
  • Podgląd parametrów bieżących
  • Aktywacja ustawień
  • Kalibracje czujników
  • Programowanie
  • Test podzespołów

Lokalizacja podzespołów Schematy połączeń i wiele wiele innych…możliwości Mercedes Star Diagnosis są olbrzymie.

 

TOP