METODY REGENERACJI FILTRA DPF | CENNIK

ZREGENERUJEMY TWÓJ FILTR DPF NA 99% JEGO SPRAWNOŚCI !

Tak aby starczył na kolejne kilkaset tysięcy km
  • (Osobowe) Regeneracja filtra

    350zł
    Cena dotyczy wyłącznie regenracji dostarczone filtra DPF
  • (Osobowe) Regeneracja filtra + Montaż/Demontaż + Kasowanie błędów DPF

    650zł
    Kompletna usługa demontażu filtra, czyszczenia, kasowania błędów DPF w komputerze oraz montażu w serwisie
  • (ciężarowe) Regeneracja filtra DPF

    wycena indywidualna zł
    Wycena zależna od pojazdu i typu filtra DPF. Wycena dostępna na zamówienie.

Regeneracja DPF

METODA OCZYSZCZANIA I REGENERACJI FILTRA PRZEZ WYPALANIE W SPECJALISTYCZNYM PIECU INDUKCYJNYM.

 

Metoda która gwarantuje 99% skuteczności oczyszczenia filtra z zanieczyszczeń.

Cała procedura polega na demontażu filtra DPF z pojazdu i wstępnym oczyszczeniu z sadzy.

Kolejnym krokiem jest umieszczenie monolitu z filtra cząstek stałych w specjalistycznym urządzeniu indukcyjnym, w którym
filtr Dpf pozostaje przez czas około 12h. Warunki jakie w nim występują podlegają ścisłej kontroli przez komputer sterujący maszyną.

Nagrzanie w zbyt krótkim czasie, do wysokiej temperatury może doprowadzić do uszkodzenia monolitu.
Zbyt szybkie ochłodzenie może również skutkować podobnym rezultatem.

 

Metoda gwarantuje:

  • Równomierne wypalenie w całości monolitu zanieczyszczeń z kanalików filtra.
  • Przywrócenie 99% skuteczności działania filtra.
  • Działanie pro-ekologiczne – ogromne zmniejszenie ilości wydalanych spalin.

 

PROCES REGENERACJI FILTRA DPF

Bezpieczna metoda regeneracji DPF poprzez wypalanie w piecu indukcyjnym to podstawa  prawidłowego i długoletniego funkcjonowania filtra.

Zaawansowana technologia wypalania filtra z zanieczyszczeń, osadów i innych substancji działa w sposób bezpieczny dla ceramicznych ścianek i klastrów filtra jak to nie jest w przypadku np: czyszczenia chemicznego czy  przepłukiwania wodą pod wysokim ciśnieniem.

Reklamowane urządzenia do płukania filtrów dpf pod ciśnieniem są przeznaczone wyłącznie do samochodów ciężarowych gdzie rdzeń filtra nie jest ceramiczny !!!   Ta metoda usuwa z filtra jedynie osady miękkie.

 

FAZY REGENERACJI DPF:

Faza I

Po przyjęciu filtra lub jego demontarzu w naszym serwisie jest on  ważony, sprawdzamy stan zużycia, zapchania kanalików i uszkodzeń oraz wykonane zostają testy. Na każdym etapie wszystkie zmierzone parametry zostaja zapisane w specjalnym raporcie.

Faza  II

Po wstępnym oczyszczeniu z sadzy filtra Dpf .Kolejnym krokiem jest umieszczenie monolitu z filtra cząstek stałych w specjalistycznym urządzeniu indukcyjnym, w którym filtr Dpf pozostaje przez czas około 12h. Warunki jakie w nim występują podlegają ścisłej kontroli przez komputer sterujący maszyną.

Faza III

Nastpnie filtr podlega końcowemu procesowi czyszczenia  aby ostatecznie usunąć resztki sadzy i zanieczyszczeń.

Faza IV

Filtr ponownie przechodzi procedury testów. Jeśli stan oczyszczenia wynośi blisko 100% przechodzimy fo fazy V. W wypadku niezadowalającego stopnia oczyszczenie Filtr wraca do fazy II.

Faza V

Sporządzony zostaje szczegółowy raport z procesu regeneracji zawierający parametry z przed i po przeprowadzonej regeneracji.

UWAGA

Po wykonaniu usługi otrzymują Państwo profesjonalny raport:

 

TOP