Regenaracja wtryskiwaczy CR

Regeneracja wtryskiwaczy
Common Rail Bosch

Kontrola oraz naprawa, regeneracja wtryskiwaczy Common Rail Bosch z pojazdów osobowych i ciężarowych.

zobacz więcej

Regeneracja wtryskiwaczy
Common Rail Siemens

Weryfikacja i naprawa, regeneracja oraz test wtryskiwaczy Common Rail Siemens z pojazdów osobowych i ciężarowych.

zobacz więcej

Regeneracja wtryskiwaczy
Common Rail Denso

Weryfikacja, testy rozpylania, wydatku, szczelności i Regeneracja wtryskiwaczy Denso z silników Diesla.

zobacz więcej

Regeneracja wtryskiwaczy
Common Rail Delphi

Demontaż, testowanie i regeneracja wtryskiwaczy Delphi wraz z wydrukiem protokołu pomiarowego.

zobacz więcej

Technologia wtryskiwaczy Common Rail to jedna z najnowocześniejszych wersji wtrysku bezpośredniego, która z sukcesem jest obecnie stosowana w zdecydowanej większości silników diesla. Dzięki nowoczesnej technologii w układzie CR uzyskiwane jest bardzo wysokie ciśnienie, nawet do 10 razy większe niż w klasycznych układach wtryskowych.

Common Rail daje możliwość na elastyczny podział dawki wtrysku na wtryski pilotujące, wtrysk główny oraz wtryski dodatkowe, co pozwala na optymalne dopasowanie parametrów systemu wtryskowego do konstrukcji konkretnego silnika.

Common Rail to układ wtryskowy Diesla, który znacząco poprawia wydajność spalania, dzięki czemu zmniejsza się zużycie paliwa, wydzielanego ciepła, obniżając jednocześnie emisję zanieczyszczeń.

Podział wg producentów wtryskiwaczy:

  • Bosch
  • Delphi
  • Denso
  • Siemens

Jakie są najczęstsze objawy uszkodzonych lub zabrudzonych wtryskiwaczy?

  • świecąca się kontrolka świec żarowych lub „check engine”
  • trudności przy odpalaniu silnika
  • samoczynne wyłącznie się silnika
  • nierównomierna praca na biegu jałowym
  • „szarpanie” samochodem
  • biały lub czarny dym
  • wyraźnie odczuwalny spadek mocy silnika
  • problem z osiąganiem wyższych prędkości obrotowych silnika
  • zwiększone zużycie paliwa
  • powiększający się stan oleju silnikowego
  • nieszczelność zewnętrzna – zalanie silnika olejem napędowym
  • liczne błędy w pamięci sterownika dotyczące: ciśnienia na szynie, przekroczenia dopuszczalnej adaptacji, wtryskiwaczy itp.
  • zbyt duża ilość paliwa odprowadzana na przelew wtryskiwacza (jako wynik badania menzurkami w trakcie pracy silnika)
  • pęknięty lub wypalony tłok

copyrights witkowicka54.pl 2011 -2016 | Projekt i wykonanie: Aktynova - sklepy Shoper, pozycjonowanie stron, strony RWD Kraków